Symphony představuje zcela novou generaci v poskytování online služeb cestovního ruchu.
Nabízí zákaznicky plně přizpůsobitelné řešení společnostem, které prostřednictvím internetu prodávají produkty a služby související s cestováním. Ať už jde o online prodej letenek, letenek nízkonákladových dopravců (LCC), ubytování, cestovní pojištění, rezervaci parkovacích míst nebo jiných doplňkových služeb, Symphony dokáže nabídnout efektivní způsob prodeje.
Systém je kompatibilní s globálními distribučními systémy (GDS Amadeus) nebo inventory systémy (SITA).
Rezervační systém Symphony byl pečlivě vytvořen na základě úzké spolupráce s leteckými společnostmi a cestovními kancelářemi.
Zcela tak naplňuje potřeby uživatelů, ať už jde o bezpečnost, pokročilé platební možnosti nebo interaktivní komunikaci.
Systém jako služba
Symphony není pouze software, jedná se o komplexní službu, kterou poskytujeme našim zákazníkům tak, aby se o provoz a fungování systému nemuseli starat.
Multi Content Solution
Symphony funguje jako otevřená platforma a podporuje prodej služeb od různých poskytovatelů obsahu např. GDS Amadeus, SITA, Travel Fusion, ERV Direct, ContentIN a další.
Multi Shopping Basket
Významnou výhodu představuje možnost nabízet veškeré služby a produkty v rámci jedné transakce.
ctverecv2
Symphony disponuje všemi klíčovými funkcemi, které jsou používané v nejmodernějších online rezervačních systémech (IBE) od vyhledání nejlevnější ceny, vložení do košíku až po zaplacení rezervace.
Mezi standardní moduly patří uživatelské a korporátní profily umožňující definovat různé cestovní preference, modul provizní prodejci pro non-IATA agentury nebo speciální nabídky.
e-Marketingově orientované moduly nabízejí nástroje typu promo kódy, e-vouchery, slevy nebo propojení s meta search roboty (MSE).
Integrace doplňkových služeb, jako například prodej nadváhy zavazadel, preference sedačky nebo distribuce vlastních produktů či služeb prostřednictvím systému Local Inventory vám přinese dodatečné prodeje a zvýší váš zisk.
Spolu s rezervačním systémem Symphony nabízíme našim klientům i platební centrum Paython, které zajišťuje komplexní řešení celého platebního procesu.
Přímé napojení na globální poskytovatele plateb nabízí desítky různých platebních metod a umožňuje tak obchodníkům bezpečně přijímat internetové platby ve většině zemí světa.
Peníze jsou převedeny přímo na váš účet, nedochází tak k transakcím přes účet žádného zprostředkovatele.
Standardem bezpečných plateb je nejen 3D Secure, ale také soulad s Payment Card Industry Security Standard (PCI-DSS).
V současné době je Paython spolu s rezervačním systémem Symphony úspěšně používán v 15 zemích a jeho prostřednictvím již bylo uskutečněno více než 2 miliony objednávek.
Ověřeno zákazníky
Symphony představuje jedno z nejvyspělejších e-Commerce řešení, které našim zákazníkům přináší kromě konkurenční výhody a dodatečných výnosů i technologický náskok.
Business Intelligence & Reporting
Pokročilé nástroje na podporu rozhodování spolu s průběžnou analýzou dat (data mining) vylepšují a zefektivňují proces nákupu.
IT Outsourcing
Nasazení Symphony nevyžaduje od zákazníka žádné technické znalosti ani vybavení. Kompletně zajistíme provoz a správu celého rezervačního systému.
Ready pro mobilní zařízení
Responsivní design nebo nativní aplikace pro platformy Apple a Android jsou již dnes standardem všech moderních řešení. To samozřejmě platí i u Symphony.